neděle 11. srpna 2013

Hodnocení blogu obnoveno:)

Ahoj milé čtenářky!
Omlouvám se za dvoudenní neaktivitu,ale po minulé bouřce se nám rozbila wifina a až dnes nám zase začala fungovat. 
Když jsem dnes přemýšlela, o čem bych měla psát, napadlo mě spoustu nápadů.
Jenže já si vzpoměla že na webu svět jak ho vidíme, jsem přidala článek a do komentářů jste si mohly napsat o to, abych vám ohodnotila blog.
Jistě je to po dlouhé době,ale i tak se chci všem omluvit a hned se na to vrhnu!
Dnes budu hodnotit jeden blog.
Pokud se chcete zapsat, zapište se prosím ZDE dolů do komentářů.
Na této adrese taky najdete vše co hodnotím!:)


První Dojem

Dobře, takže hned na úvod chci říct, že tohle je jiný blog než na které jsem zvyklá.
Líbí se mi ta odlišnost a tak když jsem si přečetla první článek, se zájmem jsem začala pročítat všechny články. Je mi 13, takže je nemožné abych pochopila, jak se autor blogu cítí.

Hned na úvod chci říct, že autor blogu je narkoman.
Jeho poznatky a jeho články, nejsou pro každého.
Ale pro mě ano..

Mě blog nadchnul neskutečně hodně.
10/10

Články

Při čtení jeho článků, se musí člověk opravdu zamyslet nad tím co čte.
Myslím si, že je hloupost hodnotit nápaditost článků, ale originalitu má autor velkou.
Vzhled článků je klasický, nijak propracovaný.
8/10

Menu

Se mi líbí hodně.
Je plné obrázků, které napoví o čem blog je.
9/10

Přehlednost

Blog je přehledný,není přeplácaný.
Prostý přehledný blog.
9/10

Celkový dojem

Na tento blog budu chodit pravidelně.
Já jsem sama takový typ člověk že se snažím porozumět,alkoholikům a narkomanům.
Miluji ty dokumenty o narkomanech.
Vždy jsem se o tom chtěla dozvědět víc.
Takže pro mě je to super blog.
18/20

Celkový počet bodů 
54

Na závěr chci pouze autorovi vzkázat, aby se nevzdával a doufám, že jednou dokáže říct drogám NE! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat