čtvrtek 8. srpna 2013

Uvězněná 1. díl

Ahoj holky.
Pro dnešek jsem si připravila můj vlastní příběh UVĚZNĚNÁ.
Bude na pokračování, konečně jsem zase dostala chuť psát nějaký příběh.
Snad se vám bude líbit.

UVĚZNĚNÁ


Dnes ráno jsem vstala o dvě hodiny dřív. Bylo mi jasný že už neusnu, ale i tak jsem se o to pokusila.
Schoulila jsem se pod peřinu a jen nechala volně plynout všechny myšlenky, které mě v tu chvíli napadaly. Volně jsem si prohrabovala mé rozpuštěné vlasy. Měla jsem chuť dnes nevstávat z postele a jen takhle ležet na posteli . Pustila jsem si písničku a nechávala se unášet nádherným hlasem Toma Odella. Když mi zazvonil budík nechala jsem ho hrát. Chvíli jsem ještě poléhávala na posteli, ale pak jsem z donucení vstala a budík vypnula.
„Ahoj Ario, jak si se vyspala?“ Přemýšlela jsem jak jí odpovím a tak jsem řekla jen, ,,Dobře a ty?‘
Protože jsem neměla náladu odpovídat na další otázky.
„Máš hlad?“ Břicho mi napovídalo že ano, ale má pusa odpověděla „Ne“.
Mamka po mě hodila vyčítavý pohled a tak jsem rychle dodala , ,,Dnes pospíchám do školy najím se tam.“ Samozřejmě jsem lhala, ale neměla jsem náladu ani na její proslovy o tom, že musím jíst.
Pokusila jsem se o falešný úsměv, ale bylo mi jasné že mě prokoukla.
Popadla jsem batoh a odešla jsem. Cestou do školy jsem se jen tak loudala. Nebylo kam spěchat.
Před školou na mě už čekala Charlie a tak jsem jí padla do náruče.

*********************************************************************************

„Ario, Ario!“ Budil mě učitel matiky.
„Omlouvám se pane učiteli dnes jsem se opravdu málo prospala.“
Podíval se na mě s pochopením.
„Asi je toho teď na tebe hodně že?“ zeptal se s lítostí.
„Odchod blízkého člověka je vždy pro všechny těžký.“ Pokračoval.
„Obzvláště když to byl tvůj bratr.“ Rychle jsem ho přerušila naštvaným pohledem. Nepotřebuji aby mě teď někdo litoval.
„Omlouvám se, už se to nestane slibuji.“
„Opravdu nechceš přijít po hodině ke mně do kabinetu? Mohli bychom si o tom popovídat. Jsem si jistý že by ti to prospělo.“ Opravdu toho učitele nemusím, přijde mi vlezlý. Co mu vůbec do mého života je?
„Ne děkuji. Dnes ho jdeme navštívit, nejvíc si teď potřebuju promluvit s ním. Chci od něho vysvětlení. Ale i tak si cením vaší nabídky.“ Pokrčil rameny se slovy, ,,Když myslíš.“ A odkráčel.

„Co to mělo znamenat?“ Vyjela po mě Charlie po hodině.
„Nevím, ten učitel by se měl zajímat spíš o svůj život než o můj, nemyslíš?“ Přikývla.
Brala jsem to jako dostatečnou odpověď a tak jsem se jí už na nic neptala,ale ona stejně pokračovala dál.

„Ario, nepřijde ti to divný?“
„Ne, mělo by snad?“ Charlie se na chvíli odmlčela a pak se nadechla aby mi odpověděla, ale já jí nenechala.
„Hele Charlie, zapomeňme na to. Nechci se o tom bavit, nic to neznamenalo, tečka.“ Podívala se na mě nechápavým pohledem, ale dál už nic neříkala.
„Takže dnes za ním opravdu jdeš nebo sis to jen vymyslela?“
„Charlie! Opravdu za ním dnes jdu, ale sama.“
„Zvládneš to?“ strachovala se.
„Neměj strach, já to zvládnu.“

these-times-shall-pass:

Love quotes? this blog is just for you!

-E

Velké plus je to, že mám příběh předepsaný, takže příští díl, bude brzo.




Žádné komentáře:

Okomentovat