pondělí 12. srpna 2013

Otestováno!

Ahoj holky, takže pro dnešek vám chci představit můj malý skromný nákup.
Je to už dlouho co jsem si ho pořídila, řekněme měsíc a tak vám mohu s klidným srdcem říct, jestli výrobky 
stojí za to.



Jako první se podíváme na zub balzámu na rty od Dermacolu.
Určitě všichni znáte jejich nové Love balzámy.
To že mají obal naprosto okopírovaný od baby balzámu zde řešit nebudeme.
Myslím si že to je všem na první pohled jasné.
Hlavním prvkem kterým se liší od ostatních balzámu je srdíčkový tvar.
Upřímně když jsem se s balzámem malovala poprvé dávala jsem velký pozor, abych srdíčko neponičila.
Teď už to ale beru jako klasický balzám a mažu se s ním nehledě na to jaký má tvar.
Jinak aplikace srdíčkovým tvarem je celkem příjemná.
Beru to určitě jako plus a hezké zpestření. 
Balení je ale jinak dost hrozné, mě osobně se balzám nalomil po pár dnech používání.
Podle mě si mohly na balení dát více záležet.



Další zpestření je v názvech jednotlivých odstínů.
Já mám odstín 03 Amore
Všechny odstínu jsou pojmenované slovem "láska" akorát každý jinou řečí.
To je také velké plus a hezké zpestření. :)
Pigmentace je podle mě skvělá. 
Barví celkem hodně, ale odstín 03 mi přišel na rtech jen o něco růžovější než jsou ve skutečnosti mé rty.
Na ruce to vypadá hodně růžově,ale ve skutečnosti na puse vytvoří takový nevinný dojem.



Výdrž je podle mě průměrná.
Nemůžu říct že to nevydrží nic, ale žádný dlouho trvající efekt nečekejte.
Při troše štěstí vám na rtech vydrží hodinu.
Na druhou stranu, je to uvedeno jako balzám, takže se nemůžu divit.

Dalším mínusem je hydratace.
Od balzámu očekávám že nebude vysušovat a že bude naopak hydratovat rty.
Tento balzám rty moc nehydratuje spíš bych řekla že maličko vysušuje.
Samozřejmě to je můj názor.

Shrnutí
Myslím si že za 80Kč je to dobrý kousek k otestování a k zpestření kosmetické taštičky.
Vždy když se s ním maluju se trochu usmívám, protože mi balení přijde hravé a roztomilé.
Uvažuji o koupi dalšího odstínu, protože si myslím že na léto je to super kousek!
Takže za mě 7/10 :)



Druhým otestovaným výrobkem, je lak na nehty od Miss Sporty.
Láků od Miss Sporty mám spousty, ale žádný v takové nádherné zelené barvě.


Uznejte sami že tahle barva má něco do sebe.
Krásná hrášková barva, kterou si přeji už dlouho.

Další věc je cena, tyhle laky měli v akci za 29,90Kč
takže si myslím že za tu cenu je to opravdu lákavé.

Velké mínus je konzistence a štěteček.
Já osobně nemám nic proti těch zploštělým tlustým štětečkům.
Spíš naopak je mám ráda, ale tenhle štěteček je tak hrubý, že při každém 
nátěru s ním se na povrchu vytvoří vroubky od štětinek.
Můžete to pořád dokola přelakovávat,ale stejně je tam budete mít.
Jediná záchrana je vzít průhledný lak a přelakovat to s ním.
Tím se vroubky zakryjí.

Výdrž je celkem dlouhá, mě osobně vydrželi dobrý týden.
Výdrž se ale určitě zvětšila tím, že byl lak pokryt ještě průhledným lakem, počítejte s tím,
že vám lak vydrží sám tak dobré 4 dny.

S lakem jsem spokojená tak na půl, barva, cena a výdrž jsou super.
Ale konzistence a štěteček, nic moc.
Takže i hodnocení bude průměrné

5/10



Doufám že se vám článek líbil.
Zítra čekejte další.

Zatím se mějte.

-E

Žádné komentáře:

Okomentovat